100% natuurlijke huidverzorging met Nō Skincare

Nō Skincare keert terug naar de kracht van de natuur

Eeuwenlang maakten mensen in hun dagelijkse beautyritueel gebruik van producten die ze in de natuur vonden, omwille van hun heilzame werking op de huid. Nō Skincare gelooft in die kracht en lanceert verzorgingsproducten gemaakt van 100% pure, natuurlijke ingrediënten. Producten zonder nasties of overbodige kleurstoffen, parfums en chemische stoffen die niet goed voor je huid zijn.

100% natuurlijk

Nō staat voor no-fakery en no-nonsense. Voor verzorgingsproducten zonder toevoegingen: gewoon puur natuur. Elk ingrediënt is organisch of wildcrafted, voedingsgeschikt, en werd cruelty free en duurzaam geproduceerd. De producten bevatten geen synthetische ingrediënten, parabenen of andere chemische stoffen. Nō is overtuigd van de heilzame werking van de natuur, de puurheid en goede eigenschappen van natuurlijke producten.

Nō is transparant

De beauty industrie misleidt klanten helaas nog te vaak met een magisch ingrediënt of het gebruik van wetenschappelijke terminologie die het product schijnbaar meer geloofwaardigheid geeft. Luxe huidverzorgings- en lifestylemerk Nō pleit voor een transparante communicatie naar klanten. De producten van Nō bevatten uitsluitend ingrediënten die iedereen kan uitspreken. Ze zijn niet in het Latijn, maar in het Engels op de flesjes vermeld.

Respect voor het product

Alle producten worden in kleine hoeveelheden in het Nō Skincare labo in Antwerpen bereid. Ze worden geproduceerd uit hoogkwalitatieve plantaardige oliën van internationale leveranciers: rozenbottel uit Frankrijk, jojoba uit Acapulco (Mexico) en arganolie uit het Atlasgebergte (Marokko). Voor elk uniek ingrediënt gaat het Nō Skincare label wereldwijd op zoek naar de leverancier die het beste product maakt en dat doet op ambachtelijke manier met veel respect voor zijn product.

Verkoopsinformatie

Nō Skincare maakt 100% natuurlijke producten voor gezicht- en lichaamsverzorging: heerlijke bodyscrubs, sensuele body butters, relaxerend badzout, gezichtsserums en –toners en essentiële bodyoliën.

De producten zijn te koop via de webshop www.no-skincare.com en vanaf 1 december tot 31 december in A Better Blend. Prijzen liggen tussen €20 en €85.

Test je de producten graag zelf eens uit? Neem voor meer informatie/bij verzoeken contact op met:

E:  [email protected]

PR manager, Two is a Crowd