Draag een mondmasker: bescherm anderen en help een miljoen euro inzamelen voor Artsen zonder Grenzen

Bij de versoepeling van de coronamaatregelen spelen mondmaskers een belangrijke rol. Sinds 4 mei zijn de maskers verplicht op het openbaar vervoer en worden ze sterk aangeraden op openbare plekken. Omdat de vraag naar maskers enorm is, startte het duurzame kledinglabel ARMEDANGELS de verkoop van ecologisch, fair geproduceerde en betaalbare mondmaskers. Per verkocht masker gaat 2 euro naar Artsen zonder Grenzen.

1 miljoen euro voor Artsen zonder Grenzen

Met een mondmasker van ARMEDANGELS lever je dus een dubbele bijdrage. Enerzijds beschermt het masker je omgeving. Anderzijds gaat per verkocht masker 2 euro naar Artsen zonder Grenzen en ondersteun je de helden in de frontlinie.

Het modelabel wil met de verkoop 1 miljoen euro ophalen voor het COVID-19-fonds van Artsen Zonder Grenzen. Het fonds dient ter ondersteuning van interventies in sterk getroffen landen. ARMEDANGELS bereikte afgelopen weekend de eerste kaap van 250.000 euro! Volg de vooruitgang hier live mee.

Bescherm je medemens

Maskers zijn momenteel belangrijk in de bestrijding van COVID-19. Maar de voorraad is beperkt en de prijzen vaak onredelijk hoog. Daarom brengt ARMEDANGELS in deze crisistijd eerlijk en duurzaam geproduceerde maskers op de markt. Ze zijn herbruikbaar en worden in Portugal uit biologisch katoen geproduceerd. Het minimalistische design bevat positieve boodschappen als ‘I warmly smile under this mask’ of ‘I wear this mask for you’. Want een positieve attitude is nu meer dan ooit van belang.

Als duurzaam kledingmerk produceren we trend-onafhankelijk producten die meerdere seizoenen meegaan. Met onze ARMEDANGELS-maskers hopen we voor één keer dat ze niet té lang onderdeel van ons dagelijkse leven zullen zijn. Maar voorlopig lijken ze wel even het nieuwe normaal te worden. Dan doen we dat maar beter op een ecologisch en sociaal verantwoorde manier.  - Martin Höfeler, CEO van ARMEDANGELS

0470/18.76.83

OVER ARMEDANGELS

Sinds 2007 bewijst het Duitse label (met hoofdzetel in Keulen) ARMEDANGELS dat mode anders kan: eco & fair. Geen loonslavernij, geen chemische rotzooi, geen goedkope massaproductie. Opgestart vanuit het idee om met bedrukte T-shirts geld in te zamelen voor het goede doel, groeide het bedrijf uit tot een van Europa’s grootste eco & fair fashion labels. Met een 90-koppig team en 4 collecties per jaar toont ARMEDANGELS dat duurzaamheid en doordacht productontwerp elkaar niet uitsluiten. Meer informatie vind je op: www.armedangels.de