Pukka verwarmt harten van theeliefhebbers met nieuwe feestcollectie

De dagen worden dan misschien wel korter en grijzer, binnen neemt de gezelligheid enkel maar toe. Fluffy dekentjes draperen de zetel, dampende mokken met thee verwarmen je handen en kaarsen zorgen voor de nodige sfeerverlichting. Op 1 december geeft Pukka het startschot van de aftelrace naar The Most Wonderful Time Of The Year. Met 3 verschillende adventskalenders en 2 feestelijke selectieboxen telt het theemerk af naar kerst.

Niet één, maar 3 adventskalenders om uit te kiezen

De Pukka adventskalender is jaarlijks een groot succes bij menig theeliefhebber. Dit jaar bracht het bekende theemerk maar liefst drie varianten uit (waarvan er twee nieuwe zijn). De 3 verschillende adventskalenders verschillen niet alleen qua vorm maar ook qua inhoud. Deze zijn:

• De Pukka groene adventskalender: de ‘original’, een mooie kalender met 24 vakjes met telkens één zakje kruidenthee.

• De Pukka rode Wellness adventskalender: dezelfde vorm en dezelfde opzet als de groene variant, maar met specifiek kruidenthees die je welzijn maximaal ondersteunen. Denk hierbij aan: kamille, gember, matcha, pepermunt en zoethout.

• De nieuwe Pukka boek adventskalender: Deze adventskalender kan je als een boek openklappen en bevat twee keer zoveel thee. In deze adventskalender zitten namelijk 24 vakjes met daarin twee theezakjes. Een ideale thee adventskalender om samen te delen.

Naast de 3 adventskalenders, blijven ook het Pukka bewaarblik en de theedoos van duurzaam en FSC gecertificeerde bamboe deel uitmaken van de permanente feestcollectie. Het blik is gevuld met 30 theezakjes, een mix van hartverwarmende blends als Wild Apple & Cinnamon, Three Ginger en Vanilla Chai en blends als Turmeric Gold en Revitalise die je voorbereiden op een nakende kerst indigestie. De mooie theedoos trakteert op 42 theezakjes puur genot.

Pukka trakteert: 3 gratis online events om je door de kerstperiode te gidsen

3 Pukka ambassadeurs en partners organiseren 3 verschillende online events om jou in alle kalmte doorheen de kerstperiode te gidsen. De online events duren maximaal 1 uur en zullen via de Instagram kanalen van de ambassadeurs doorgaan. De 3 events zijn volledig gratis, een cadeautje van Pukka. Geïnteresseerden kunnen de sessie live meevolgen via Instagram live of achteraf herbekijken op de accounts van de ambassadeurs of het @pukkaherbsbe Instagram account.

De 3 online events zijn:

• “Reconnecting with Self” meditatie: in de drukte van de kerstshoppings- en voorbereidingen neemt Jutta Borms (@juttaborms) holistisch arts, yogaleerkracht en mede bezieler van “Nog 9 Minuten” jou mee doorheen een ontspannende meditatiesessie. Deze sessie zal doorgaan op maandag 19 december om 19u30.

• “Trying to Keep my Calm Yoga" sessie: ondernemer, osteopaat en gevierd yogaleerkracht Denies Du Mon (@atelierdumon) verwent ons met een rustgevende yogasessie. Deze sessie zal doorgaan op vrijdag 23 december om 20u.

• “How to Make your own Hangover Potion”: Pukka’s eigenste herbal ambassador Lily Joan Roberts (@lilyjoanroberts) helpt je op 28 december een kruidendrankje maken met Pukka’s kruiden om van die vervelende 1e januari-kater af te komen. Deze sessie zal doorgaan op woensdag 28 december om 19u30.

Verkoopinformatie

De Pukka adventskalenders kan je aankopen via Amazon en bol.com. Daarnaast wordt de groene variant ook verkocht in de webshops van Natuurpunt en Natagora en de bezoekerscentra van Natuurpunt. De Pukka kilner en bamboe theedoos worden verkocht via Amazon en bol.com.

Verkoopadviesprijzen:

• Groene Pukka adventskalender € 16,99

• Rode wellness adventskalender € 18,49

• Pukka boek adventskalender € 40,05

• Pukka bewaarblik € 11,99

• Pukka thee doos uit bamboe € 31,99

E:  [email protected]

Over Pukka

Pukka creëert biologische thee en voedingssupplementen voor een bewuster en gelukkiger leven. ‘Pukka’ betekent authentiek in het Hindi en vormt de kern van het holistische theemerk. Het bedrijf werd in 2001 opgericht door herbalist Sebastian Pole en business partner Tim Westwell. Elke blend wordt samengesteld met de meest kwaliteitsvolle en biologische kruiden, duurzaam geproduceerd en eerlijk verhandeld. Met een warme kop biologische kruidenthee wil Pukka mensen, planten en de planeet met elkaar in verbinding brengen.