De Pukka Relax Selectiebox: een verrassend cadeau voor Moederdag en Moeder Aarde

Met de Pukka Relax Selectiebox geef je dubbel weg: een origineel cadeau voor Moederdag en een waardevol cadeau voor Moeder Aarde

Voor Moederdag stelt biologisch thee-en supplementen merk Pukka graag haar Relax Selectiebox voor als alternatief voor bloemen of een doos pralines. De Selectiebox bevat 45 zakjes biologische kruidenthee. Naast een fijn cadeau voor Moederdag, geef je met dit cadeau ook rechtstreeks terug aan Moeder Aarde: Pukka België schenkt namelijk jaarlijks 1 procent van haar omzet aan organisaties die zich inzetten voor het milieu.

Biologische kruidenblends die moeders doen stralen

De Pukka Relax Selectiebox is ideaal voor Pukka thee fanaten of theeliefhebbers die het merk nog moeten ontdekken. De Relax Selectiebox bevat vijf verschillende soorten kalmerende kruidenthee, waaronder 10 zakjes Night Time thee, 10 zakjes Relax thee, 10 zakjes Chamomile Vanilla & Manuka Honey thee, 10 zakjes Love thee en 5 zakjes Tulsi Clarity thee. De theeën zijn stuk voor stuk gemaakt met biologische kruiden van de hoogste kwaliteit - rijk aan bloemen en bladeren.

Een cadeau voor Moederdag en Moeder Aarde

Pukka doneert sinds 2019 jaarlijks 1% van haar omzet aan Natuurpunt en Natagora (steeds met een minimale ondergrens van €20.000). De steun van Pukka zorgt ook voor meer zichtbaarheid en een toename in leden- en vrijwilligerswerving. Dankzij de steun van het merk kon Natuurpunt dit jaar de Molenbeekvalei (in de driehoek van Mechelen, Brussel en Leuven) uitbreiden met de aankoop van een perceel van 0.52 ha.

“Pukka staat voor 100% biologische, FairWild en Fair for Life ingrediënten. Bovendien zijn we lid van de 1% for the Planet Foundation. Hiermee engageren we ons om 1% van onze jaarlijkse omzet te schenken aan Natuurpunt om bloemrijke natuurgebieden te beschermen. We zijn enorm blij dat we dankzij ons partnerschap Natuurpunt konden helpen om de Molenbeekvallei uit te breiden en te herstellen, Pauline De Cock, Brand Manager Pukka België”.

Verkoopsinformatie Pukka Relax Selectiebox

In de Pukka Relax Selectiebox zitten 5 verschillende soorten thee met in totaal 45 zakjes thee. De verkoopadviesprijs ligt op €14,99. In België is de selectiebox verkrijgbaar bij o.a. Farmaline, Kazidomi, Optiphar, Newpharma en Bol.com.

Vragen/twijfels? Neem voor meer informatie/bij verzoeken contact op met:

E:  [email protected]

Over Pukka

Pukka creëert biologische thee en voedingssupplementen voor een bewuster en gelukkiger leven. ‘Pukka’ betekent authentiek in het Hindi en vormt de kern van het holistische theemerk. Het bedrijf werd in 2001 opgericht door herbalist Sebastian Pole en business partner Tim Westwell. Elke blend wordt samengesteld met de meest kwaliteitsvolle en biologische kruiden, duurzaam geproduceerd en eerlijk verhandeld. Met een warme kop biologische kruidenthee wil Pukka mensen, planten en de planeet met elkaar in verbinding brengen.