Kerst met Pukka: feestelijke adventskalender en selectieboxen voor de theeliefhebber

De dagen worden dan misschien wel korter en grijzer, binnen neemt de gezelligheid enkel maar toe. Fluffy dekentjes draperen de zetel, dampende mokken met thee verwarmen je handen en kaarsen zorgen voor de nodige sfeerverlichting. Op 1 december geeft Pukka het startschot van de aftelrace naar The Most Wonderful Time Of The Year. Met 24 zakjes biologische thee gegoten in een adventskalender en 2 feestelijke selectieboxen telt het theemerk af naar kerst.

De Pukka adventskalender: 24 keer me-time tot Kerst

De adventskalender telt 24 heerlijke biologische kruidentheeën voor 24 momentjes van geluk. Met de feestelijke kalender aan de muur trakteer je jezelf namelijk dagelijks op een me-momentje. Zo start je de dag met een hartverwarmend kopje thee. Of zo doorbreek je een hectische dag met een kort pauzemoment. En ‘s avonds slurp je de zorgen van de dag weg met een heerlijk kruidentheetje. Verwarm jezelf aan smaken als Three Ginger en Wild Apple & Cinnamon of zeg bye bye tegen een opgeblazen gevoel met Three Mint, After Dinner & Clean Matcha Green. De blends zijn geïnspireerd door de natuur, ondersteunen je welzijn en zijn de ideale metgezel tijdens deze drukke decembermaand.

Voor onder de boom

Goed nieuws, Pukka zorgt dit jaar ook voor cadeau inspiratie! Enerzijds is er een feestelijk bewaarblik uit karton. Het blik is gevuld met 30 theezakjes, een mix van hartverwarmende blends als Wild Apple & Cinnamon, Three Ginger en Vanilla Chai en blends als Turmeric Gold en Revitalise die je voorbereiden op een nakende kerstindigestie. Anderzijds is er een mooie theedoos, van duurzaam en FSC gecertificeerde bamboo, die je op 42 theezakjes trakteert. Ook deze selectie wil je welzijn ondersteunen met kruidenblends als Elderberry & Echinacea, Three Ginger, Feel New, Night Time, Mint Refresh en Love. Het ideale geschenk voor de theeliefhebbers in jouw omgeving!

Steun Natuurpunt & Natagora

Wist je dat je door theetjes te drinken ook bijdraagt aan een groenere wereld? Pukka schenkt namelijk jaarlijks 1 procent van haar omzet aan Natuurpunt in Vlaanderen en Natagora in Wallonië (steeds met een minimale ondergrens van €20.000). Dankzij de steun van het theemerk kon Natuurpunt dit jaar de Molenbeekvallei uitbreiden met 0.52 hectare. Daarnaast zorgt de steun van Pukka ook voor meer zichtbaarheid en een toename in leden- en vrijwilligerswerving.

Verkoopinfo:

De Pukka adventskalender is te vinden bij Delhaize en BioPlanet. Daarnaast wordt hij ook verkocht in de webshops van Natuurpunt en Natagora en de bezoekerscentra van Natuurpunt. De verkoopadviesprijs bedraagt €11,99. De verkoopsadviesprijzen van de Pukka kilner bedragen €11,99 en €31,99 voor de bamboo tea chest (beide verkrijgbaar via bol.com of Amazon.nl).

E:  [email protected]

Over Pukka

Pukka creëert biologische thee en voedingssupplementen voor een bewuster en gelukkiger leven. ‘Pukka’ betekent authentiek in het Hindi en vormt de kern van het holistische theemerk. Het bedrijf werd in 2001 opgericht door herbalist Sebastian Pole en business partner Tim Westwell. Elke blend wordt samengesteld met de meest kwaliteitsvolle en biologische kruiden, duurzaam geproduceerd en eerlijk verhandeld. Met een warme kop biologische kruidenthee wil Pukka mensen, planten en de planeet met elkaar in verbinding brengen.